poniedziałek, 17 października 2011

Witajcie!

Cześć, mam na imie Dominika a na stardoll misdoma11. Od małego nagrywam filmy, teledyski itp. a przede wszystkim REKLAMY! Ten blog właśnie będzie zawierał reklamy zrobione przeze mnie na zamówienie.
Jeżeli chcecie reklame w postaci takiego krótkiego filmiku jak ten poniżej to piszcie do mnie na gg:
38773795


Reklamy napewno nie bedą drogie bo robie je z przyjemności ale małą opłate jak to zawsze przyjme :)
Cennik zrobie już za niedługo. Narazie ceny reklam są do ustalenia. Moje "poczynania" będziecie mogli zobaczeć w zakładce "moje reklamy".

Zapraszam do pisania na gg i pa! :)    

5 komentarzy:

  1. o jaa :D
    moje gify redaktorek w reklamie !
    i jeszcze blog, na którym pisałam :>
    słit xd

    OdpowiedzUsuń
  2. super reklama ;) Może też kiedyś się zdecyduję ;)

    obserwuje twojego bloga , było by mi miło gdybyś zaobserwowała mojego ;) :
    http://www.beauty-you-and-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Może się zdecyduję :)

    Flora-Kasia1998

    OdpowiedzUsuń
  4. MOIM ZDANIEM ZA DUŻO KICZOWATYCH I SKOPIOWANYCH Z JAKIEJŚ STRONY EFEKTÓW TYPU OGIEŃ . caps lock mi się włączył.

    OdpowiedzUsuń
  5. Efekty też są potrzebne a więc jeżeli moge mieć tkaie to korzystam, tak? Ty bys tak nie robiła. Założe się że sama takiej reklamy byś nie zrobiła ;)

    OdpowiedzUsuń